Pe locuri, fiti gata...Start!!!

16:26:00 Ramona Dragomir 0 Comments


Si acum imi aduc aminte serile in care ma uitam pe EuroSport la Snooker si habar n-aveam cu ce se mananca :)) Vreo doi oameni imbracati elegant loveau o bila alba tare nebuna care nimerea alte bile, unele intrand intr-un fel de gauri, hauri necunoscute :)).Nu stiam regulile (sincer nici azi nu cred ca le stiu 100%, mereu ma trezesc cu ceva care imi scapa) dar "the pretty colors" m-au fermecat din primul moment. Glumesc! Pur si simplu am ramans uimita de perseverenta si talentul jucatorilor.

Nu aveam habar ca ma uit la Stephen Hendry (campion mondial la Snooker de 7 ori) si nici la Ronnie O`Sullivan...marele Ronnie! In ignoranta-mi timpurie credeam ca ma uit la niste "neni" care dau cu tacul (hai ca macar stiam ce e ala tac) in bilele colorate. Un fel de biliard, ziceam eu...nici Snooker nu eram capabila sa pronunt :))

Insa anii au trecut si iata ca neuronii zburdalnici au decis sa mai vina pe acasa si sa se documenteze temeinic asupra acestui subiect - Snookerul. Rezultatul? Mare dragoste, coane Jorge, mare dragoste!!! :)) Si adevarul este ca...ce nu e de iubit la un asemenea sport? Are stil, prestanta, eleganta? E un sport al gentlemen-ilor, nu? In plus cand vezi pasiunea si devotamentul jucatorilor, e clar ceva in neregula cu tine daca nu te prinde macar asa putin, daca nu te bucura la pipotzica (cum spunea un prieten bun de-al meu :)) ). Asa ca in materie de "de ce?" am destule motive...si sincer?Lista ar fi mai mare, dar mi-e ca va plictisesc prea tare. Asa sunt singura ca unii deja carcotesc :P

Si asa pasiunea/obsesia pentru Snooker s-a nascut si a crescut cat altii in zece :)) Incet dar sigur, Snooker-ul a devenit o parte importanta din viata mea, iar eu din a lui. Desi nu joc, relatia noastra e una speciala.:D

0 comments: