Declaratia zilei - Peter Ebdon

15:52:00 Ramona Dragomir 0 Comments


Conform site-ului worldsnooker.com, actualul ocupant al pozitiei 18 in clasamanetul mondial, Peter Ebdon a facut urmatoarea declaratie:

"As dori sa fac public faptul ca personal, nu consider ca voi juca la adevarata mea capacitatea in competitia de calificarea a Roewe Shanghai Masters de saptamana viitoare.

In principal, este vorba despre o serie de aspecte personale, printre care si faptul ca ma voi recasatori in acest weekend in Ungaria. In plus, de vreme ce tocmai am participat la competitia de "6 Reds Championship" din Thailanda, nu am avut suficient timp sa ma pregatesc si practic nu am jucat mai mult de zece zile.

Imi cunosc limitele si stiu cat de prost pot juca in contextul in care sunt un perfectionist si am nevoie de un antrenament complex pentru a juca rezonabil.

Ca intotdeauna voi da ce e mai bun pentru a castiga, avand in vedere ca fiecare meci este important, insa asteptarile mele nu sunt dintre cele mai optimiste."

Intr-adevar o declaratie cel putin surprinzatoare. Insa daca stam sa ne gandim ca Peter este una dintre petele de culoare ale snooker-ului si de multe ori comportamentul sau a fost caracterizat ca fiind bizar (sa ne aducem aminte de tentativa de "lesin" din cadrul unui meci de snooker), aceasta declaratie nu ar trebui sa fie atat de stranie.Nu trebuie insa sa ingnoram performentele uluitoare ale lui Ebdon si capacitatea sa de concentrare, precum si stilu-i inconfundabil de joc.

Nu e cea mai buna metoda de a anunta ca nu vei juca la adevarata valoare...insa ce spun eu aici? Asa ceva nu ar trebui declarat intrucat nu este corect fata de viitori tai oponenti si fata de joc in general. E ca si cum ai declara : " Hei,eu o sa joc cat pot de bine, dar cel mai probabil o sa pierd, asa ca nu va asteptati la prea multe din partea mea...". Nu e tocmai o abordarea sanatoasa iar snooker-ul nu are nevoie de asemenea declaratii, mai ales in aceste momente. Totusi, nu cred ca Peter a facut aceste declaratii din rea vointa si sunt aproape sigura ca in felul sau special, a fost bine intentionat.

Totusi...abia astept sa vad meciul. ;)

0 comments: