Logodna in snooker

17:28:00 Ramona Dragomir 0 Comments

Veste mare, veste mare, oameni buni!!!
Mark Selby s-a logodit!!! Asta e fetelor, l-am pierdut si pe el...N-ai ce sa-i faci! Viata asta e atat de cruda! :((( Glumesc fireste!
Asa cum ii sade bine lui Mark, ne-a anuntat prin intermediul contului sau de FaceBook, dar si pe site-ul oficial.
Se pare ca minunata cerere in casatorie a avut loc intr-o gondola plimbacioasa in Venetia. Eheee! Pot sa pun pariu ca am auzit niste suspine! :D

Mark si Vikki Layton, sunt impreuna de 4 ani, iar azi Vikki a decis sa spuna DAAAA! (ar fi fost si greu sa refunze :P) cand a fost ceruta de soatza. :)

Iata ce declara Mark, confrom site-ului sau oficial : www.markselby.info

" Din fericire, a acceptat! Sunt extrem de incantat!"

"Este o fata minunata, iar atunci cand gasesti o asemenea fata, trebuie sa o tii langa tine.Sunt foarte fericit."


Mark si Vikki
"M-am asezat in genunchi pentru a o cere de sotie, ceea ce a fost cam dificil intrucat gondola se cam clatina, iar eu nu stiu sa inot."

"Am ales singur inelul, este din aur si are un diamant, dar ceea ce conteaza este ca lui Vikki ii place la nebunie. Sunt intr-adevar un om norocos!"

"Inca nu am stabilit data nuntii; deocamdata vrem sa ne bucuram de acest minunat moment."

Ce mai poti sa adaugi la o asemenea declaratie?! Il felicit pe Mark pentru ca a avut "los cojones" sa faca acest pas, dar si pe Vikki pentru ca are langa ea un om minunat. :)
Asteptam nunta...si invitatia...sper ca ne invinta, nu? :)))

0 comments: