Am implinit 3 luni de viata...virtuala

17:35:00 Ramona Dragomir 0 Comments

M-am gandit sa incep cu un "uf" sugestiv, ca tare a mai fost lung drumul. :-)) Imi place cand ii aud pe unii si pe altii ca pasiunea pentru ceva te ajuta sa faci mai usor lucrul respectiv. Singur, nu zic nu, insa pasiunea trebuie intretinuta, cocolosita, rasfatata, hranita si "mumos" aranjata, pentru ca altfel nu da bine pe sticla. :-)) Ceea ce vreau sa spun este ca oricata pasiune ai avea, munca nu trebui sa lipsesca din peisaj.


Si cam asta vreau sa sarbatoaresc azi, munca de trei luni, munca in seviciul pasiunii numite snooker. Pasiunea o celebrez in fiecare zi cand scriu, tocmai de aceea am hotarit ca a venit timpul sa sarbatoresc si "truda". Glumesc! Important este ca am reusit in trei luni sa invat o tona de lucruri noi dar sa si cunosc multi oameni de pretutindeni, majoritatea dovedindu-se a fi persoane absolut admirabile. Nu facem referire la cei care au mai aruncat cu piatra din cand in cand, pentru ca nici nu merita mentionati, nu? :-P

Cineva ma intreba de ce blogul meu se numeste "Snooker, my love". Ei bine, nu asta era ideea initiala de proiect. Se dorea a fi ceva de genul " Sniffing snooker", dar cand am vazut domeniul nu mi-a prea placut. E ca atunci cand ai o idee in cap de cum ai vrea sa arate un lucru inca atunci cand il vezi in realitate parca nu-ti mai place. Asa ca am stat si am inchis ochii si m-am intrebat: "De ce vrei sa faci asta?" Si raspunsul a venit imediat: "Pentru ca imi place sa scriu si pentru ca iubesc sportul asta". Si atunci m-a lovit....m-am vazut stand intr-o camaruta, la un birou de lemn cu o lumanare pe jumatate consumata, cu o pana si o calimara. De la "Noapte de Decemvrie" a lui Macedonski mi se trage :-)))))
Dar sa continui.Si mi-am inchipuit ca scriu o scrisoare...lui "Snooker, my love". Daaa, stiu suna siropos, dar cateodata siropul e cel care da gust inghetatei asa ca nu fiti carcotasi! :-))


Tragand linia peste primul trimestru de viata al blogului, ma declar multumita (desi bolnaviciunea-mi de perfectionism imi zice ca se putea mult mai bine) dar promit sa-mi fac treaba si mai bine pe viitor.


Cu 100 de "urmaritori" pe Twitter si 800 de prieteni pe FaceBook, blogul a crescut destul de bine in ultima perioada si de aceea va multumesc. Nu ar fi putut sa creasca asa de frumos fara comentariile, "like-urile", "retweet-urile" voastre, dar nici fara criticile constructive. :-)

Asa ca, "MULTUMESC!" pentru ca va rupeti din timpul  vostru sa cititi "bazaconiile" despre snooker, ba mai mult le mai spuneti si prietenilor despre ele, pentru ca ati sustinut proiectul si pentru ca pur si simplu ati lasat prejudecatile acasa cand ati intrat pe acest blog. Stiu, mai am multe de invatat insa imi este usor sa o fac alaturi de voi.
Sper sa va am aproape si pe viitor si sa va pot aduce un mic zambet pe buze de cate ori cititi un articol despre snooker.


Inca o data mii de multumiri (din sufletel venite :-P) si pofta buna la "rontatit" snooker in continuare! :-)))

0 comments: