Haidi pa 2010!

06:16:00 Ramona Dragomir 0 Comments

Atentie la cum sarbatoriti :-P
Ultima zi din calendarul care pana nu demult urla "Sunt 2010 si am sosit!" isi pierde din culoare in timp ce noaptea se lasa "prin mahala" (vorba cantecului) iar artificiile nu contenesc sa ne surprinda. Da, am ajuns din nou in acel moment in care trebuie sa ne luam ramas bun de la un an si sa il primim cu bratele larg deschise (in special ferestre) pe urmatorul. :-))


Bunii mei colegi blogarasi v-au tot impartasit in ultima perioada gandurile lor despre cum a fost 2010 dar si despre cum va fi 2011, in materie de snooker, asa ca nu o sa ma apuc si eu sa va istorisesc impresii si idei, pentru ca baietii au facut o treaba foarte buna ;-)
Pentru mine personal 2010 a inceput in momentul in care "am lansat la apa" blogul de fata si desi au fost si momente in care maiastra creatura cu 12 luni de viata s-a dovedit a-mi pune bete in roate, tragand linie a fost un an bun. :-)


Dupa cum imi e obiceiul, in final ma vad in postura de a va ura de bine pentru nou an :-)) insa cu voia mariilor voastre am sa incep cu snooker-ul, doar e "dragostea mea", nu? :-))
Sper ca anul care vine sa aduca mai multe competitii insa si mai multe competitii televizate sau cel putin transmise live pe internet, sper ca snooker-ul sa fie tratat mult mai bine, cu mai mult respect, sa aiba parte de cat mai multe minti luminate care sa-l promoveze asa cum merita, sa aiba parte de cat mai multi jucatori, cinstea si onoarea sa fie litere de lege in acest sport, presa sa mai termine cu "cancanizarea" stirilor pentru ca desi "se vinde" nu totul se rezuma la profitul personal (daca tot te dai jurnalist obiectiv si integru) si in ultimul rand ii doresc snooker-ului sa cunoasca oameni pasionati si drepti care ii vor netezii calea spre culmile succesului. :-)


Iar pentru voi dragii mei cititori, daca 2010 nu a fost prea amabil, atunci va doresc ca 2011 sa spele tote relele cauzate de predecesorul sau, iar daca cumva v-a mers bine, atunci fie ca anul viitor sa va mearga si mai bine...in fond aveam nevoie de lucruri bune in viata noastra, nu-i asa? :-P


Un inceput creeaza un balans perfect pentru minte si trup, asa ca sa ii uram bun venit lui 2011, un an care sper sa va "cauzeze" numai bucurii, dorinte implinite, multa sanatate si snooker la cote inalte!!! :-)))


La multi ani, dragilor! :-)


P.S. Sa nu uitati sa va puneti o dorinta la miezul noptii! ;-)

0 comments: